Chuyên Viên Cao Cấp Phát Triển Người Dùng Ngân Hàng Số – Ta050 Ngân Hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng – VPBANK

Tìm việc an toàn – Cảnh giác công việc đáng ngờ. Xem chi tiết

 

Tuyển dụng & Tìm kiếm việc làm nhanh

Tuyển dụng & Tìm kiếm việc làm nhanh

user circle

WELCOME TO CAREERBUILDER

 

Home

Tìm Việc Làm

CV Hay

VietnamSalary

CareerMap

Cẩm Nang

CareerStart

Tiện Ích(Mới)

Đăng nhập

Đăng ký

Dành cho nhà tuyển dụng

Đăng tuyển, Tìm ứng viên

 

Thông Báo Việc Làm

English

Chức danh, Kỹ năng, Tên công ty

 

Ngân Hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng – VPBANK

Chuyên Viên Cao Cấp Phát Triển Người Dùng Ngân Hàng Số – Ta050

Ngân Hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng – VPBANK

NỘP ĐƠN ỨNG TUYỂN

Chi tiết

Tổng quan công ty

Lưu việc làm

 

 

 

Báo xấu

 

Địa điểm

Hà Nội

 

Maps

Ngày cập nhật

29/06/2023

 

Ngành nghề

Bán hàng / Kinh doanh , Ngân hàng

 

Hình thức

Nhân viên chính thức

 

Lương

Cạnh tranh

 

Kinh nghiệm

3 – 4 Năm

 

Cấp bậc

Nhân viên

 

Hết hạn nộp

13/07/2023

 

PHÚC LỢI

Chế độ bảo hiểm

Du Lịch

Chế độ thưởng

Chăm sóc sức khỏe

Đào tạo

Tăng lương

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

1. Increase number of VPBank Online Application

– Implement promotion campaign for VPBank Online APP

– Propose new product policy/ function.. to enhance user experience

– Cooperation with third parties (Vnpay…) to manage app quality and increase users.

 

2. Ensuring the achievements of:

– Net new app user acquisitions

– Accumulative VPBank online app users

– Active VPBank Online app users

 

3. Guaranteeing the reporting and cooperating flow as follows:

– Report to user Acquisition Team Leader

– Connects with other team member and whole DBS/ Bank to ensure a proper implementation of requirements and KPIs.

– Propose initiatives to boost the effectiveness of sales and profits for bank.

 

4. Training activities:

– Training for new VPBanker about digital banking services.

– Communication with Digital user for new product function/ policy/ new promotion campaign

 

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

1. Educational Qualifications

• Graduated as a Bachelor of Economics

 

2. Relevant Knowledge/ Expertise

• Sales skill: Sales campaigns, Sales management; CRM…

• Banking Knowledge

• Ecommerce or digital banking

 

3. Skills

• Sales skills

• Good interpersonal and client-handling skills with the ability to manage expectations and explain technical and business detail

• A methodical, investigative and inquisitive mind

• Analytical and problem solving skills

• Presentation skills

• Excellent oral and written communication skills

• Planning skills

• Initiative and self-confidence

• Communicate in English

 

4. Relevant Experience

• At least 1years of experience as a business development

• Experience with working in online environment especially in online banking

 

5. Required Competencies

• Document Analysis

• Fit / Gap Analysis

• Cost / Benefit Analysis

• Business process Design and Analysis

• Initiation, Analysis, Planning, Design, Implementation, Testing, Deployment (end user training)

 

BENEFITS:

 

– Attractive income, competitive salary and bonus according to ability

– Bonus on Holidays and New Year (according to banking policy from time to time)

Get preferential loans according to the bank’s policy from time to time

– Attractive leave mode according to job rank

– Compulsory insurance according to labor law & VPBank care insurance for employees depending on rank and working time

– Participate in training courses depending on the Training Framework for each position

– Working time: Monday – Friday & Saturday morning (two Saturday mornings/month off)

– Dynamic, friendly working environment with many opportunities for training, learning and development; participate in many interesting cultural activities (sports event, talents, teambuilding activities…)

 

THÔNG TIN KHÁC

Độ tuổi: Không giới hạn tuổi

Lương: Cạnh tranh

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *